Jak wygląda naprawa?

Rozmowaclose

Cały proces naprawy zaczyna się od rozmowy telefonicznej z klientem. Klient przedstawia problem jaki posiada samochód, a PABLOCAR przedstawia wstępne przyczyny usterki pojazdu. Następnie jest wyznaczony termin, kiedy samochód ma przyjechać do serwisu

Oględzinyclose

Jest to wstępna fizyczna diagnoza pojazdu, która ma na celu dokładne sprawdzenie przyczyny usterki pojazdu. Sprawdzany jest stan techniczny pojazdu oraz badana jest usterka wspomniana przez klienta.

Kosztorysclose

Po oględzinach i ustaleniu przyczyny usterki jest tworzony dokładny kosztorys dla klienta, który przechowuje wszystkie pozycje napraw, jakie zostaną wykonane podczas naprawy pojazdu. Ma to na celu uświadomienie klienta jakie naprawy będą dokładnie przeprowadzane, aby wszystko było jasne i klarowne.

Decyzjaclose

Po zapoznaniu się klienta z kosztorysem, jest podejmowana decyzja czy zostaje podjęta naprawa samochdou. W PABLOCAR nic nie jest robione na własną rękę, tylko za świadomą decyzją klienta, bez żadnych dodaktowych i ukrytych kosztów

Naprawaclose

Po podjęciu decyzji o naprawie samochodu przez klienta, pojazd wjeżdża na warsztat i przeprowadzane są wcześniej ustalone naprawy opisane w kosztorysie.

Kontaktclose

PABLOCAR stawia na ciągłą komunikację z klientem. Każde nowe usterki, które zostaną znalezione podczas naprawy pojazdu i które będą wymagać dodatkowych kosztów są zawsze konsultowane z klientem. Równocześnie są wysyłane krótkie relacje z naprawy, które pokazują przyczynę usterki pojazdu.

Gwarancjaclose

Jedną z największych zalet PABLOCAR jest wystawienie gwarancji na przeprowadzone naprawy. Wszystkie naprawy są u nas archiwizowane oraz przechowujemy całą historię napraw dla samochodów klienta. Nie świadczmy gwarancji typu "Gwarancja do bramy".

Rozliczenieclose

W PABLOCAR można zapłacić gotówką, kartą lub wygodnym przelewem BLIK. Wystawiamy paragony lub faktury.

Zapewniamy gwarancję jakości

Kontakt

Ul. Xawerego Dunikowskiego 30 more_vert
Jak dojechać?close

PABLOCAR

O firmie